Świąteczne inspiracje z marką PROVOKE!

Święta tuż-tuż, a przed nami ostatnia chwila na zakup upominków dla najbliższych. Ja mogę odetchnąć ze spokojem, ponieważ wszystkie prezenty już grzecznie stoją pod choinką. Dla osób, które muszą się jeszcze zmierzyć z poszukiwaniem upominków, razem z marką Provoke przygotowałam kilka świątecznych inspiracji:



Rozświetlacz przypominający gwiazdę rozbłyskującą magicznym blaskiem trzech kolorów z pewnością zadowoli każdą wielbicielkę makijażu. Starannie dobrane kolory nadadzą skórze blasku, ożywią ją oraz skorygują wszelkie niedoskonałości.

Cena regularna: 65 zł
Skorzystaj z promocji i kup tutaj za jedynie 52 zł!


Cień pojedynczy Only 1 Eyeshadow nr 104 idealnie wkomponuje się do każdego zimowego makijażu. Idealnie sprawdzi się do rozjaśniania kącików oczu.

Cena regularna: 45 zł
Cień możesz zamówić za 36 zł tutaj




Zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych to moim zdaniem idealny prezent dla każdego! W tegorocznej ofercie Dr Irena Eris znajdziecie w zestawach kosmetyki z serii Tokyo Lift, Algorithm, Fortessimo, Telometric, Hydrogenic, Body Art, Clinic Way oraz zestaw dla panów Platinum Men.  W tym roku nowością są zestawy łączące pielęgnację z makijażem, np. zestaw Provoke Algorithm.


W ofercie PROVOKE znajdziecie też wiele innych inspirujących kosmetyków. Ja mogę Wam z czystym sumieniem polecić podkład PROVOKE MAT oraz szminkę o matowym wykończeniu.



CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Mat Fluid wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliszczny jest ten rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten podkład mam straszną ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z produktów Dr Ireny Eris. Opakowania kosmetyków mają obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obraziłabym się jakbym dostała takie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te kosmetyki, jednak na chwilę obecną są poza moim budżetem. Podkład chętnie wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny wpis oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń