Zoeva En Taupe – najpiękniejsza paleta cieni

Paleta cieni Zoeva En Taupe


W chwili, gdy po raz pierwszy zobaczyłam paletę cieni Zoeva En Taupe, wiedziałam, że musi być moja. Mam wrażenie, że każdy z dziesięciu kolorów został dobrany specjalnie dla mnie - co jest rzadkością w gotowych paletach cieni.

Każdy z 10 odcieni cieni w paletce Zoeva En Taupe jest mocno napigmentowany. Cienie łatwo się blendują, współpracują ze sobą, nie osypują się. Waga pojedynczego cienia to 1.5 grama.

Cienie w palecie Zoeva En Taupe nie zawierają parabenów, ftalanów oraz olejów mineralnych, więc tutaj należy doliczyć kolejny plus.

Zoeva En Taupe paleta cieni

W paletce Zoeva En Taupe znajdziemy cztery matowe cienie, cztery błyszczące oraz jeden brokatowy. W palecie przydałby się jeszcze ciemny, matowy cień, który można by było aplikować jako eyeliner. 

Zoeva En Taupe paleta cieni

Zoeva En Taupe paleta cieni

Zoeva En Taupe paleta cieni






Jak oceniacie tą paletkę? Czy skusicie się na jej kupno, a może już ją posiadacie :) Znacie palety Zoevy? Która jest Waszą ulubioną, bo ja szykuję się już na zakup kolejnej! ;)

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Ta paletka, to jedno z moich niespełnionych marzeń. Wstyd przyznać, ale nie mam jeszcze żadnego produktu marki Zoeva. A palety są naprawdę bardzo, bardzo kuszące. Jedna z takich to Rodeo. Mikołaj mógłby mi podłożyć jakąś paletkę do skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle się nad nią zastanawiam, ale zbiera skrajne recenzje :P Niemniej moja kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem, przepiękna, ja nie umiałabym wykorzystać jej potencjału

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, ale kolorystyka mnie osobiście przekonuje w 50% :) Brakowałoby mi właśnie ze dwóch ciemniejszych cieni, takich konkretnych. Kochana, na drugim zdjęciu ze swatchami ten cień Sheers&Volles jest duochromowy czy tylko mi się wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na nią czaję od kiedy pojawiła się w sprzedaży. Poprzednie palety mnie nie kusiły, są dla mnie za ciepłe. Ta wydaje się idealnie chłodna.

    OdpowiedzUsuń