Sylveco - Balsam myjący z betuliną



Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z kosmetykami marki Sylveco. Balsam myjący z betuliną otrzymałam w pudełku ShinyBox, ale chętnie sama sięgnę po inne kosmetyki (najbardziej kusi mnie płyn micelarny z lipą oraz tymiankowy żel do mycia twarzy). No, ale przejdźmy do konkretów :) Jal sprawdził się u mnie balsam myjący z Sylveco?

Cena: 26 zł za 300 ml - dość wysoka, ale w sumie jestem w stanie tyle zapłacić za dobry szampon

Konsystencja: Szampon ma mleczny kolor i może faktycznie przypominać balsam, jednak jest dość rzadki. Uwaga! – może spływać z dłoni.



Składniki aktywne:
Miód, olej jojoba, masło Shea, d-panthenol, betulina, kwas mlekowy, olej rozmarynowy, ekstrakt z kory brzozy

Zapach: Bardzo intensywny, ziołowy

Zalety:
- Balsam nie przetłuszcza włosów, pozostawia je miękkie i puszyste
- Hipoalergiczny
- Super skład
- Doskonały dla wrażliwej skóry głowy
- Łagodny dla włosów i skóry głowy
- Balsam z betuliną lekko wygładza włosy i zapobiega ich plątaniu, idealnie sprawdzi się u osób, które cenią sobie naturalne kosmetyki, ale nie lubią nakładać odżywki po umyciu włosów szamponem – nie wymaga stosowania odżywki

Wady:
- Nie jest zbyt wydajny

Pełny skład INCI:
Aqua, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Mel Extract, Cocamidopropyl Betaine, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Gyceryl Oleate, Lactic Acid, Betulin, Sodium Benzoate, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil.



Moja opinia: Balsam myjący z betuliną z Sylveco sprawdzi się u osób, które mają problemy ze skóra głowy. Mocno tonizuje i oczyszcza skalp, jednak w delikatny sposób, zmniejsza również liczbę stanów zapalnych. Sylveco balsam myjący z betuliną jest wart wypróbowania, jednak nie zdobył mojej miłości na tyle, abym kupiła go ponownie - znam lepsze i tańsze szampony :)


CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Ostatnio zaopatrzyłam się już w balsam do włosów - jeśli skończę obecny to chciałabym skusić się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na niego skuszę za jakiś czas. Mam problem z dosyć wrażliwą i skłonną do przesuszeń skórą głowy, a zapewnienia producenta i po części Twoja recenzja mnie do produktu zachęciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dobrze wiedzieć, że nie jest szczególnie wart mojej uwagi ; ) Z produktów Sylveco mogę polecić żel do mycia twarzy rumiankowy oraz lekki krem brzozowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim skrajne opinie - albo się sprawdza, albo robi na głowie siano.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten balsam myjący od 1,5 miesiąca i jestem zadowolona. Włosy przyzwyczajały mi się do niego tydzień. Myję włosy codziennie, a mycie powtarzam (czytalam, że niektore dziewczyny myją włosy raz, spłukuja i koniec) Nie trzeba nakładac odżywki :)
    Stosuję go zamiennie z szamponem biolaven, który świetnie łagodzi łzs.
    Lubię kosmetyki sylveco za naturalny sklad, super jakość i niewygórowaną cenę.

    OdpowiedzUsuń