MARIZA - cień świeża mięta + KONKURS :)


W ramach współpracy z firmą Mariza, wybrałam cień w kolorze mięty. Poniżej delikatny makijaż z użyciem cienia w świeżym kolorze zieleni :)

Od producenta: Matowe cienie do powiek o miękkiej, jedwabistej formule podkreślają Twoje oczy niezwykle intensywnym i głębokim kolorem. Wyselekcjonowane kolory stosowane samodzielnie lub łączone dowolnie według Twoich potrzeb pozwolą Ci stworzyć olśniewający, a zarazem prosty w wykonaniu makijaż. Formuła cieni jest bardzo bezpieczna dla oczu, ponieważ została oparta tylko na naturalnych pigmentach, bez parabenów, z hipoalergiczną kompozycją zapachową.


Cena: 13,90zł / 4g

Zalety: 
- niska cena
- eleganckie opakowanie
- wielkość
- śliczne kolory

Wady:
- kruszą się
- ograniczona dostępność





Mam dużo cieni, więc ogłaszam malutki konkurs dla fanów na FB:) 

Możecie również przetestować ten cień - ubytek jest minimalny (wykonanie jednego makijażu). 

Czas trwania konkursu: tydzień
UWAGA! Paczki wysyłam tylko na terytorium Polski :)
Warunki uczestnictwa: polubienie mojego fan page'u na Facebooku KLIK

Wystarczy odpowiedzieć na krótkie pytanie: Jaki kolor cieni najbardziej lubisz i dlaczego? :) Zgłaszamy się na stronce na facebooku :)


CONVERSATION

3 komentarze:

  1. U mnie odpada - właśnie za to kruszenie.
    Tego cieniom nie wybaczam - nawet tanim.
    Choć nie uważam, że 13.90 za jeden cień było tanim kosztem.

    OdpowiedzUsuń