Paletka INGLOT + dzienny makijaż :)


Niedawno zakupiłam swoją pierwszą paletkę z Inglota i muszę przyznać, że jestem zachwycona tymi cieniami. Są bardzo wydajne, mało pylą, bardzo dobra pigmentacja, bez bazy trzymają się cały dzień, pięknie wyglądają na powiece ! Na pewno dokupię inne odcienie :) W moim odczuciu są nawet lepsze od cieni z Maca, a cena jak na taką jakość jest śmieszna. Za paletkę z 3 cieniami zapłaciłam ok. 34zł. POLECAM !!


Posiadam numerki: 397, 402 i 462 ( Freedom system)



Makijaż to nic specjalnego, bo niestety specjalistką od tego nie jestem:P Prosty, delikatny, idealny na codzień :)



CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Też jestem totalna miłośniczka cieni Inglot, są moim nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) Warto wspomagać naszą fenomenalną rodzimą markę jaką jest Inglot :) Bardzo podoba mi się makijaż :) Jest totalnie w moim stylu :D

      Usuń
  2. Nie jestem fanką Inglot, ale kolorki są bardzo fajne , sama bym się chętnie takimi pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń