E.L.F. Hypershine Lipgloss - odcień nude - Bare

Dziś recenzja błyszczyka marki E.L.F. o ślicznym, naturalnym odcieniu ( Bare). Cena jak dobrze pamiętam to tylko 1$ :P Błyszczyk posiada aplikator w postaci pędzelka.





Skład:



Zalety:
- delikatny pobłysk
- trwały
- bardzo ładnie wygląda na szmince i przedłuża jej trwałość
- tani
- załączonym pędzelkiem bardzo ładnie i wygodnie się maluje;)
- nie  klei się

Wady:
- niedostępny w Polsce
- mam go dosyć krótko, ale wydaje mi się, że wydajnością nie grzeszy:P




Ocena: 5/6 Błyszczyk jest super na codzień !  Z pewnością jest wart swojej ceny, a nawet lepszy od swoich niektórych droższych kolegów :))

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Badź co bądź ładny, lubię takie odcienie :)
    Zauważyłam, że jestem u Ciebie w blogrollu, bardzo mi miło :)


    zapraszam na rozdanie! :)
    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka kolor bardziej przypomina mi korektor niż błyszczyk, ale na ustach wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń