Rossmann Co Kupić? Promocja -49% 55% Październik 2017

Już od 10.10.2017 zacznie się kolejna tura promocji w Rossmannie. Tak jak podczas poprzedniej promocji, posiadacze Karty Klubu Rossmann otrzymają rabat -55% na zakup 3 różnych produktów do makijażu. Na pozostałe kosmetyki lub nie posiadając karty otrzymamy zniżkę -49%. Co warto kupić podczas promocji w Rossmannie?


Podkłady

Bourjois Healthy Mix - rozświetlający podkład dla skóry suchej z dodatkiem witamin i olejków owocowych.


L'oreal Infallible 24H-Matte - wspaniały podkład dla tłustej i mieszanej skóry. Delikatna konsystencja, średnie krycie w kierunku mocnego.

Dr Irena Eris Provoke - bardzo dobre podkłady, zarówno w wersji MATT, jak i rozświetlającej. Cena regularna jest dość wysoka (88.99), więc warto się skusić podczas promocji


L'oreal True Match - flagowy podkład L'oreal, bardzo dobrze dopasowuje się do kolorytu cery, średnie krycie w kierunku mocnego.

Pudry, róże, rozświetlacze i bronzery

rossmann promocja

Bourjois Healthy Balance - delikatny puder o naturalnym kryciu. W składzie zawiera woski i olejki owocowe.

Wibo Rozświetlacz - ma piękny kolor, niestety opakowanie jest bardzo nietrwałe. Za niską cenę możemy przymknąć na to oko.

Max Factor - wypiekane róże i bronzery w wielu odcieniach, każdy znajdzie coś dla siebie. W tej cenie prawdziwy hit.

Dr Irena Eris - rozświetlacz w 3 kolorach nadaje skórze pięknego rozświetlenia. Wadą lub zaletą jest dość mocny zapach.


Rimmel Stay Matte - kultowy puder, ładnie matuje, trwały i niedrogi.

Tusze do rzęs

L'oreal Volume Million Lashes So Couture - kolejny tusz z silikonową szczoteczką, gwarantuje mocny efekt i pachnie różami! Moim zdaniem 100 razy lepszy od Lancome Hypnose, który wysechł mi po 6 tygodniach.


Lovely Curling Pump Up Mascara - bardzo tania maskara dająca mocny efekt, sztucznych rzęs
-49% - 6,63 zł   -55% - 5,85 zł

Maybelline Lash Sensational - niedroga, ale bardzo dobra maskara. Moja ulubiona z tej marki. 

Szminki

W drogerii Rossmann pasują mi tylko trwałe pomadki z Bourjois (u mnie nie powodują wysuszenia ust), szminki z Provoke Dr Irena Eris (gorąco polecam) oraz balsamy-szminki w kredkach od Astor.





Co ja kupię podczas promocji -55% w Rossmannie?

Tusz L'oreal Paradise Extatic - czytam o nim mnóstwo pozytywnych opinii. Zawiera olejek rycynowy i eksrakt z kwiatu chabru. Muszę przetestować! -49% - 31,31 zł   -55% - 27,63 zł


Maybelline Push Up Angel Mascara - bardzo ciekawa szczoteczka, jestem ciekawa czy się sprawdzi :) -49%  - 19,89 zł    -55% - 17,55 zł



Podkład Maybelline Fit Me - kupuję już drugie opakowanie, super podkład.



Wibo Pomada do brwi - czytałam o niej sporo pozytywnych opinii, w cenie promocyjnej chętnie przetestuję.
Wibo Czekoladka brązująca - akurat kończy mi się bronzer, więc chętnie przetestuję, o ile uda mi się dorwać.
Na pewno kupię coś jeszcze, ale wrzucę Wam jutro aktualizację :) A Wy co planujecie kupić?







CONVERSATION

6 komentarze:

  1. kocham ten puder Healthy Balance :) pomada z Wibo tez jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład Healthy Mix mam, ale jeszcze w starej wersji. A rozświetlacz z lovely jest fajny, chociaż zgadzam się, że opakowanie ma tragiczne :) Ciekawi mnie podkład Ireny Eris, ale na razie mam za dużo tych produktów i nie planuję kupować kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w najbliższym czasie Rossmann planuje znowu taką promocję? :)

    OdpowiedzUsuń