Tonik z Lukrecją Fitomed upolowany!

Dzisiaj w drodze na lunch w czasie pracy zajrzałam na chwilę do sklepu zielarskiego. Takim to sposobem udało mi się upolować poszukiwany od dawna tonik dla skóry suchej i wrażliwej z lukrecją Fitomed. Może wiecie lub nie, ale tonik Fitomed stał się jednym z najbardziej polecanych kosmetyków KWC.

 W składzie odnajdziemy:
  • wyciąg z lukrecji
  • ekstrakt z prawoślazu
  • wyciąg z lipy
  • wyciąg z owsa
Producent obiecuje, że tonik nawilży skórę oraz w dużym stopniu złagodzi wszelkie podrażnienia. Skóra na twarzy stanie się gładka i nabierze zdrowego blasku.
Zabieram się za testowanie, oby dla mnie to też był KWC :)

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Miałam do czynienia z tonikami tej firmy. Sugerowałam się właśnie wizażem, i pomyślałam, że na pewno się sprawdzi u mnie. Ale niestety, dla mnie są fatalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zamówiłam sobie tonik Fitomedu w wersji oczyszczającej, do skóry tłustej - mam nadzieję, że recenzje nie przesadzają i będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże :) Na razie mogę powiedzieć, że zapach jest przyjemny i bardzo odświeżający

      Usuń
  3. A więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedziec, na pewno go upoluję i wypróbuję :) a teraz czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń