Pharmaceris - Delikatna pianka myjąca do twarzy




Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpływa to na moją opinię. Jeśli poszukujesz delikatnego produktu do oczyszczania cery ta pianka z pewnością Cię nie zawiedzie. Osoby lubiące mocne oczyszczenia mogą nie być zadowolone. Cena ok. 23 zł za 150 ml.


Obietnice producenta:
Wskazana do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Zastępuje tradycyjne mydło. Skutecznie usuwa naturalne zanieczyszczenia oraz makijaż. Dzięki zawartości D-pantenolu i alantoiny łagodzi podrażnienia i przynosi uczucie ukojenia. Jest niezwykle delikatna i przyjemna w użyciu dzięki formie pianki. Zapewnia oczyszczoną i nawilżoną skóra bez podrażnień.


Zalety:
- bardzo delikatna
- nie podrażnia, także oczu
- nie wysusza
- nie uczula
- idealna dla nadwrażliwców
- niedroga jak na taki produkt
- brak zapachu
- przyjemny skład


Wady:
- bardzo mała wydajna
- bardzo delikatnie oczyszcza, dlatego czasami proces mycia należy powtórzyć drugi raz







Skład: Aqua, Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Allantoin, Quaternium-15



CONVERSATION

5 komentarze:

  1. lubię pianki, ale ta mnie jakoś nie kusi ..

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ja ponad miesiąc i jeszcze jest:) bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pianki, ale tylko od czasu do czasu. Często mam wrażenie, że nie domywają, jakoś nie czuję się po nich świeżo, pomimo, że samą konsystencję bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałam się skusić na piankę pharmaceris'a, ale tą do cery tłustej, ale odstraszył mnie skład...
    Więc obecnie szukam czegoś nowego ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń