Zarowa marynarka z Ebay'a :)



PisaÅ‚am Wam niecaÅ‚e 2 tygodnie temu, że zamówiÅ‚am sobie marynarkÄ™ a'la Zara z Ebay. Koszt niecaÅ‚e 56 zÅ‚. WybraÅ‚am rozmiar S. TroszkÄ™ siÄ™ obawiaÅ‚am, co dostanÄ™ :> DziÅ› otrzymaÅ‚am paczkÄ™ i jestem bardzo zadowolona. Jak za takÄ… cenÄ™, marynarka naprawdÄ™ wyglÄ…da super. PrzeÅ›liczny kolor: morski bÅ‚Ä™kit. Na metkach, o dziwo, wszÄ™dzie pisze Zara. Krój boyfriend ;) Z pewnoÅ›ciÄ… zamówiÄ™ sobie  jeszcze jakiÅ› kolor :)

 

Real zdjęcia:







CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Piękna, żółta wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółta super, ale mam blond włosy i się boję, że będę dziwnie wyglądać :D

      Usuń
  2. świetna jest ale też wybrałabym żółtą...

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też najbardziej podoba się żółta;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, podeślesz linka? chciałam ją kupić w Zarze ale cena mnie odstraszyła skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ebay.com/itm/160840404972?var=460089505302&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 proszę, tutaj zamawiałam, ale na ebayu jest więcej podobnych aukcji :)

      Usuń
  5. super, jak za takÄ… cene :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi siÄ™, bardzo Å‚adna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, metki Zarowe, dziwne:D Bardzo Å‚adna;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O masz metki! Ja miałam tylko wewnętrzne ;) Ale duża się wydaje ta eSka, wg mnie to nie jest krój Boyfriend bo jest normalnie taliowana, bo chyba mamy te same ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm moja jest szyta bardziej na prosto, jest też taka dłuższa. Dlatego napisałam, że krój boyfriend:D

      Usuń
  10. A jaki rozmiar nosisz na co dzień? np.z Bershki czy Stradivariusa? Bo nie wiem, jaki rozmiar zamówić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Stradivariusa mam marynarkę w rozmiarze S, z Bershki nie mam żadnej, ale jak mierzyłam kiedyś XS to była za ciasna w ramionach i w biuście, więc raczej też S :)

      Usuń
  11. śliczna ta Twoja marynarka, ja poszukuję miętowej albo kobaltowej, jak na razie marnie ;( jak dobry kolor to zły fason i odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. PiÄ™kna marynarka ja wÅ‚aÅ›nie szukam takiej tylko trochÄ™ bardziej morskiej zieleni...♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    MOglabys podac dlugosc calkowita tej marynarki oraz szerokosc pod pachami? Bede bardzo wdzieczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami to właśnie blezer nadaje charakteru całej stylizacji. Wybierz klasyczny model na spotkanie biznesowe lub postaw na oversize, aby dodać odrobinę luzu i nowoczesności do swojego looku.

    OdpowiedzUsuń