Lirene Dermoprogram, Body Sensitive, Mineralno – nawilżająca emulsja do ciała


Seria Body sensitive została stworzona z myślą o potrzebach wrażliwej skóry. Bardzo cenię sobie kosmetyki hipoalergiczne, dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy marka Lirene umożliwiła mi przetestowanie jednego produktu z tej serii - mineralno-nawilżającej emusji do ciała :)

Od producenta: Wyjątkowa mineralno - nawilżająca emulsja do ciała Lirene Body Sensitive odnawia ochronny płaszcz hydrolipidowy i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, a zawarta w niej allantoina wygładza i zmiękcza naskórek, pomagając usunąć spękania oraz zgrubienia. Kosmetyk łatwo się rozprowadza i szybko wchłania dzięki lekkiej i przyjemnej konsystencji. Zawarte w formule Lirene Body Sensitive minerały (wapń, cynk i mikroelementy) sprawiają, że emulsja doskonale nawilża, regeneruje i chroni skórę nie powodując podrażnień. 

Cena: 15zł / 250ml

Skład: 
Aqua Paraffinum Liquidem, Cetearth-20, Glycerin, Cetearyl Alkohol, Dimethicone, Glyceryl Stearte SE, Arcylates/C10-30 Alkyl, Acrylate Crosspolymer, Triehanolamine, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Penthanol, Disodium EDTA, Allantoin, Zinc Gluconate, Maris Sal, Pearl Powder, Ceramide 2, Ethyloparaben, Phenoxyethanol, DMDM Hydration, Propyloparaben, Parfum.





Zalety:
- przyjemny zapach
- nawilża
- odświeża
- fajna konsystencja, która szybko się wchłania

Wady:
- nie podobają mi się parabeny w składzie :/ szczególnie w kosmetykach dla skóry wrażliwej




Ocena: 5/6 Polubiłam ten balsam, fajnie odświeża, więc sprawdza się w upalne dni :) Zauważyłam też lekkie ujędrnienie i poprawę jakości skóry :)

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. miałam go już kilka razy i byłam z niego naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ciekawe, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z nią jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń