Pharmaceris H-Nutrigin - Odżywka regenerująca do włosów suchych



Szczególną uwagę podczas pielęgnacji przywiązuję do swoich włosów i chociaż daleko im jeszcze do ideału to wyglądają już na pewno dużo lepiej niż kiedyś:) Wciąż niestety nie mogę zrezygnować ze stosowania prostownicy. Staram się, jednak nawilżać włosy poprzez olejowanie i nakładanie odpowiednich odżywek. Gdy otrzymałam produkt firmy Pharmaceris przeznaczony do włosów suchych,  bardzo się ucieszyłam! Odżywka ma śliczny żółty kolor i cudownie pachnie. Zapraszam do przeczytania recenzji:)


Od producenta: Maseczka do codziennej pielęgnacji włosów suchych, z tendencją do puszenia się i trudnych w układaniu. Opracowana dla włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi i fryzjerskimi. Do codziennej pielęgnacji włosów suchych, z tendencją do puszenia się i trudnych w układaniu. Wzmacnia i przedłuża efekt działania szamponu Pharmaceris H-Nutrimelin.

Dzięki wyjątkowemu połączeniu bogatego w substancje aktywne ekstraktu z miodu i kompleksowi Glucam, odżywka H-Nutrigin intensywnie regeneruje i nawilża włosy suche (wg 80% badanych*). Wygładzając je (wg 80% badanych), ułatwia ich rozczesywanie. Odżywka zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów (wg 100% badanych*). Po zastosowaniu odżywki włosy są miękkie w dotyku, lepiej się układają i odzyskują swój naturalny połysk (efekt potwierdzony przez 70% badanych*). *Badania in vivo Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris bezpośrednio po użyciu. **Badania in vivo Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris po 2 tygodniach stosowania.

Cena: ok. 23 zł/150 ml 


Skład: 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Carbonate, Methyl Gluceth-20, Polyquaternium-37, Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Propylene Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Caprylyl Glycol, Mel, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, PPG-26-Buteth-26, Ethylhexyl Salicylate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Phenethyl Alcohol, Parfum, CI 16035, CI 19140




Zalety:
-konsystencja gęsta, kremowa
-piękny zapach, który utrzymuje się na włosach
-bardzo odżywcza, tylko dla bardzo suchych włosów
-brak silikonów
-nawilża
-wygładza

Wady:
-średnia wydajność
-trzeba bardzo dokładnie spłukiwać, inaczej może pojawić efekt tłustych włosów
-moim zdaniem do codziennego stosowania jest zbyt mocno odżywcza :)


Ocena: 4+/6 Bardzo dobra odżywka dla zniszczonych i suchych włosów. Minusem jest dosyć wysoka cena jak za taką małą pojemność, jednak przy codziennym stosowaniu odżywka zbyt mocno obciąża, dlatego najlepiej stosować w pewnych odstępach czasowych, co również wychodzi korzystniej finansowo:) Dodatkowym atutem jest piękny zapach, który długo się utrzymuje na włosach.

** Odżywkę otrzymałam od firmy Pharmaceris w ramach testowania, jednak  nie wpływa to na moją recenzję.

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. O Pharmaceris slyszalam same pozytywne rzeczy, w koncu trzeba bedzie kiedys przetestowac, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze wyprobowac, w moim przypadku nakladana na 3/4 wlosow co tydzien bedzie strzalem w 10-tke :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Może następnym razem kupie ją zamiast Wax'a, bo widze że jest troche tańsza :)
    Ja też nie mogłam zrezygnować z karbownicy, prostowałam włosy 4 lata prawei codziennie,a teraz od pół roku już tego nie robie, po prostu fryzjer powiedział mi że z moimi włosami nie da sie nic zrobić, najlepiej byłoby je ściąć ale nie pozwoliłam, trudno niech sobie odrastają powoli ale z tymi co mam teraz :) A myślałam,że dobrze dbam o moje włosy - spray do prostowania, odżywki

    OdpowiedzUsuń