OEPAROL - Pomadka ochronna do ust


Pomadka ochronna do ust to kosmetyk, który przydaje się w kosmetyczce przez cały rok: zimą, gdy usta pękają z powodu mrozu, ale także latem, kiedy nasze usta są przesuszone przez słońce. Ja niestety nie jestem osobą konsekwentną w stosowaniu takich rzeczy i używam ich dopiero w momencie, kiedy moje usta bolą i szczypią. Pomadkę ochronną marki Oeparol dostałam w ramach współpracy, jednak nie wpływa to na moją recenzję :)



Od producenta: Pomadka ochronna do ust przeznaczona do codziennej i systematycznej pielÄ™gnacji ust. NatÅ‚uszcza i zabezpiecza przed pÄ™kaniem i wysychaniem oraz czyni usta delikatnymi i nadaje im Å›wieży wyglÄ…d. 





Skład: Petrolatum, Parafinum Liquidum, Ricinus Communis Oil, Cera Alba, Cera Microcristallina, Lanolin, Parafin, Oenothera Paradoxa Oil, Isoprypyl Myristate, Theobroma Cacao Butter, Parafum Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Bha, Ped-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmiatate, Ascorbic Acid, Citric Acid

Cena: 7,50zł / 3,6g





Zalety:

- delikatny, prosty zapach
- zostawia na ustach ochronny filtr, ale nie jest on tłusty i nieprzyjemny
- niedroga, można jÄ… dostać już w cenach od ok. 4-5zÅ‚ 
- dobrze nadaje się pod szminkę, nie wałkuje itp.
- podobno dostępne są także wersje zapachowe
- nie barwi ust
- bardzo dobrze nawilża usta
- likwiduje skórki, opryszczki, pękniecia i podrażnienia







Wady:
- krótko trzyma się na ustach
- szybko się kończy
- parafina w skÅ‚adzie 

Ocena: 5/6

CONVERSATION

5 komentarze: