Mój hit ! Sudocrem - krem antyseptyczny dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi



Bardzo wszechstronny krem. Przeznaczony docelowo dla dzieci, ale także idealny dla dorosłych:) Cena około 12 zł za 60 gram.


Obietnice producenta: Sudocrem zawiera alkohol benzylowy o działaniu odkażającym oraz tlenek cynku o właściwościach osłaniających i ściągających. Może być stosowany do pielęgnacji skóry przy stanach zapalnych oraz działa łagodząco i ochronnie na skórę, stosowany także do pielęgnacji cery trądzikowej. Sudocrem stwarza barierę zabezpieczającą skórę przed drażniącymi czynnikami (np. moczem w przypadku pieluszkowego zapalenia skóry u niemowląt), co zapobiega nawrotom stanu zapalnego. Hipoalergiczny.


Skład: tlenek cynku e.p 15,25 %, lanolina (hypoalergiczna) 4,00 %, benzoesan benzylu b.p.1,01 %, cynamonian benzylu 0,15 %, alkohol benzylowy b.p.0,39 % oraz woda destylowana, parafina ciekła, wosk, benzoesan sodu, octan linalilu, glikol propylenowy, embanox 4, sorbitan, aromat lawendowy


Moja opinia: Krem jest biały i gęsty. Nie nadaje się na makijaż. Najlepiej stosować go na noc. Bardzo dobrze wysusza wypryski i zapobiega powstawaniu nowych. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia. Łagodzi podrażnienia. Eliminuje powstawanie czerwonych krostek po goleniu.  Jest BARDZO WYDAJNY !! Dodatkowo to niezbędnik w szafce każdej mamy. Zapobiega podrażnieniem  i odparzeniom powodowanym przez pieluszki. Dodatkowo na wysypki, zajady, swędzenia. CUDOKREM :)
Minusem jest mało estetyczne opakowanie.

Ocena: 5+/6 Krem nadaje się tylko na noc. Zadziwia ilość jego możliwych zastasowań. Działanie super !!

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. uwielbiam go używać właśnie jak mi powyskakują jakieś dziwne niespodzianki i jak mam katar pod nos. Nic innego tak dobrze nie działa, poza tym sudokrem nie szczypie jak smaruje się nim podrażnioną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam go w swojej szafce :)

    OdpowiedzUsuń