Płyn micelarny Vichy Normaderm - Recenzja



Gdy zobaczyłam w SuperPharm nowość firmy Vichy z serii Normaderm musiałam się skusić, tym bardziej, że akurat kończył mi się płyn micelarny. Dodatkowo zachęciła mnie do tego cena - w promocji jedyne 34 zł za 400 ml !!

Zalety:
- bardzo niska cena
- duża objętość
- oczyszcza skórę
- nie zawiera mydła i barwników
- bez parabenu i alkoholu
- hipoalergiczny
- ładne opakowanie z pompką

Wady:
- nie radzi sobie z makijażem
- dziwny i nieprzyjemny  zapach, chemiczny, podchodzi pod alkohol
- wygląda mi bardziej na tonik do cery trądzikowej niż na płyn micelarny



Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Hexylene Glycol - konserwant, pochodzenie chemicznego
Glycerin - humektant, środek nawilżający
Poloxamer 188 - środek myjący, usuwa zanieczyszczenia
Zinc PCA - cynk, działanie przeciwtrądzikowe
Sodium Lactate - substastancja złuszczająca naskórek
Sodium Chloride - wpływa na lepkość produktu
Disodium Cocoamphodiacetate - środek oczyszczający
Disodium EDTA - regulator lepkości, środek pochodzenia chemicznego
Iodoproponyl Butylcarbamate - środek konserwujący, chemiczny
Citric acid - kwas cytrynowy, regulator pH, właściwości wybielające
Dihydrocholeth-30 - emulgator, pochodzenia chemicznego
Polyaminopropyl Biguanide - konserwant,  pochodzenia chemicznego




Ocena: -3/6 U mnie kompletnie ten płyn się nie sprawdził. Nie spełnił moich oczekiwań. Nie kupie go już,w składzie jest pełno chemicznych konserwantów:/ Kompletnie nie radzi sobie z demakijażem oczu..

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Z tego co piszesz to szaleństwa nie ma, tak to czasami jest że widzimy znaną dobra marke a produkt beznadziejny, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bardzo w porządku płyn ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra marka słaby produkt
    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. drogie nie znaczy dobre :O
    p.s. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, co to za płyn micelarny, który nie radzi sobie z demakijażem oczu? I to jeszcze takiej firmy? Nie dobrze :/
    Próbowałaś AA eko? Jest fajny :) Chociaż ja chyba jednak pozostanę wierne biodermie :)

    Zapraszam do mnie: liliowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgodzę się. Czy któraś z was w ogóle go stosowała czy sugerujecie się pierwszym komentarzem? Po pierwsze świetnie zmywa makijaż, po drugie alkoholu w nim w ogóle nie ma bo skóra po nim nie jest przesuszona a przy zmywaniu oczu nic nie szczypie. Mam skórę bardzo wrażliwą, wręcz atopowa i po jego stosowaniu moja skóra czuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten plyn jest swietny, chyba jeden z najlepszych jakie mialam.

    OdpowiedzUsuń