ELF - Nail Polish - Dessert Haze

Uwielbiam lakiery  w kolorze nude, ale niestety ciężko mi byÅ‚o znaleźć idealny odcieÅ„, a tu nagle natrafiÅ‚am na lakier z Elfa w kolorze Dessert Haze. Jest to jeden z moich ulubionych lakierów, podkradany regularnie przez mojÄ… mamÄ™. Przymierzam siÄ™ wÅ‚aÅ›nie do zakupu kolejnej buteleczki, bo zostaÅ‚a mi już koÅ„cówka :(



Zalety:

- piękny odcień nude
- wyglÄ…da bardzo efektownie i elegancko na paznokciach 
- wygodny pędzelek
- tani ( na polskie wychodzi chyba ok. 6-8 zł)
- trzyma siÄ™ ok. 3 dni
- szybko schnie

 Wady: 
- niedostępny w Polsce
-  trzeba naÅ‚ożyć 2 warstwy 




Ocena: 5+/6 Jest to lakier idealny na dzień, do pracy czy na uczelnię. Jestem zakochana w jego kolorze, szukam jego odpowiednika w Polsce, ale jak dotąd bezskutecznie. Jak za taką cenę wygląda naprawdę bardzo ładnie i reprezentuje dobrą jakość. Polecam !



CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Też szukam idealnego nude dla mnie i znaleźć nie mogę :/ Szkoda, że lakierów elf w u nas nie ma w sklepach, bo stanowczo za dużo przez neta przy zamawianiu wydaję XD

    OdpowiedzUsuń