Lakier Safari - neonowy !!


Z racji tego, że mamy wakacje możemy zaszaleć z jaskrawymi kolorami na paznokciach. Popularne ostatnio lakiery Safari oferują bardzo bogatą paletę kolorów od delikatnych pasteli aż do jaskrawych neonów.
Można je kupić w małych drogeriach albo na stoiskach kosmetycznych. Cena około 5-6 złotych.

Zalety: 
-szeroki wybór kolorów
-niska cena
-duża pojemność ok. 12 ml
-wygodny pędzelek
- na moich paznokciach trzyma się ok.2 -3 dni

Wady:
- w moim przypadku schnie bardzo długo :( powyżej 15 minut! 



9 komentarzy:

  1. w tym tygodniu kupiłam w sklepie z chińszczyzną 2 lakiery safari po 3 zł... jeszcze ich nie używałam, ale obawiam się, że wrócę po więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kolory kojarzą mi się z podstawówką :P moja pierwsza styczność z lakierami była właśnie wtedy... i to były właśnie takie żarówiaste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny kolor! To są Twoje naturalne paznokcie czy używasz żelu? Piękne :)

    Pozdrawiam,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 kolorki, bardzo je lubie:) U mnie są nieco tańsze i kosztują 3,50 :P

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W najbliższych dniach dodam jak sie prezentują na ustach bo planuję zrobić kilka makijaży z wykorzystaniem tych szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na twoich paznokciach ten lakier wygląda milion razy lepiej niż na moich!;))

    OdpowiedzUsuń
  7. zółty jest fajny, ale wolę jednak te bardziej stonowane ;)

    OdpowiedzUsuń