Rossmann Promocja 49% 55% - co kupiłam w tym roku?

Dzisiaj w Rossmannie mogłyśmy spotkać dzikie tłumy. Ja wybrałam się z samego rano i muszę przyznać, że było spokojnie. Bez problemu udało mi się kupić 99% produktów z mojej listy. Wybrałam się do Rossmanna ponownie o godzinie 17 i niestety nie było już tak przyjemnie. Bałagan w szafach, duże braki w popularnych produktach, tłumy kobiet.


Evree Sugar Lips - peelingi cukrowe do ust o zapachu pomarańczy lub poziomki. Skład zawiera naturalne olejki. Jest to fajna, pierwsza drogeryjna alternatywa dla drogich peelingów do ust, np. z Lusha. Cena regularna 14.99, cena promocyjna ok. 7,50 zł!

Wibo Eyebrow Pomade - odcień dark brown wypada dość ciemno na moim brwiach, ale po pierwszych testach widzę, że się polubimy.

Maybelline Fit Me - ostatnio mój ulubieniec, mocne krycie, naturalny wygląd i satynowo-matowe wykończenie. 

Lovely Dark Chocolate - brązująca paleta na bazie kakao w kształcie czekoladki to był mój must have do przetestowania. Wyczuwam też delikatny, czekoladowy zapach. Pierwsze wrażenia są super. 

Bielenda Make-Up Academy - uwielbiam bazy pod makijaż z Bielendy. Ostatni kupiłam Pearl Base, tym razem skusiłam się na Lumiere Base. 

Skusiłam się też na dwie nowości wśród tuszy do rzęs. Jestem bardzo ciekawa, jak się u mnie sprawdzą. Niebawem informacja na blogu :)

CONVERSATION

45 komentarze:

  1. oo czekoladka, też używam teraz tego carmexa. uwielbiam wszystkie wersje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam mascarę Paradise Extatic, i muszę przyznać, że jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomada do brwi była tak super, że tęsknię za nią mając na brwiach makijaż permanentny z którego jestem zadowolona. Ta pomada jest taka fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać że niezły zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) ciekawi mnie pomada do brwi Wibo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowa paletka i peeling do ust są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że udało ci się kupić większość rzeczy z listy. Mnie też urzekł ten czekoladowy bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomadę do brwi Wibo, jest rzeczywiście świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadły mi w oko perełki Bielendy, reszta też w porzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja co roku poluje na te promocje, jest ona świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze na tych promocjach się obkupuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaoszczędziłam i nie kupiłam nic

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupując na takiej promocji można sporo zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super produkty kosmetyczne. Niektóre na prawdę zachęcają do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis, sama bardzo lubię niektóre z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. no i super, jak dają bierzemy :)

    OdpowiedzUsuń