Wiosenne zakupy w SuperPharm - Gorące promocje!


Wiosna tuż-tuż dlatego warto odkurzyć swoją zimową kosmetyczkę. Aktualna gazetka Superpharm jest bardzo bogata w atrakcyjne rabaty, które pozwolą nam kupić ulubione kosmetyki kolorowe lub pielęgnacyjne dużo taniej. Ja skusiłam się na:



1. Seria Sheer Blonde John Frieda - Go Blonder Lightening
Cena promocyjna z kartą Lifestyle: 17,49 zł za 1 sztukę
Dużo pozytywnego czytałam o serii John Frieda dla włosów blond. Mam nadzieję, że kosmetyki na bazie cytrusów i rumianku nadadzą moim włosom zmęczonym po zimie, świeży i ładny odcień blondu.



2. Clarena Caviar Micellar Tonic i Caviar Cream
Tonik: 35.99 zł 19,99 zł
Krem: 88.99 zł na 49.99 zł
Kosmetyki Clareny bardzo lubię, dlatego cieszę się, że pojawiły się w drogerii SuperPharm. Krem Caviar znam i bardzo lubię. Tonik Caviar Micellar Tonic kupiłam po raz pierwszy. Mam nadzieję, że również okaże się warty uwagi.



3. Pasta Blanx
10.99 zł przy zakupie za min. 35 zł
Uwielbiam pasty do zębów Blanx, korzystając z prawie 50% zniżki wzięłam kolejną na zapas.

4. Bielenda SuperPower MezoSerum
Cena: 9.99 zł przy zakupie za min. 35 zł (zamiast 30 zł)
Tonik z tej serii bardzo przypadł mi do gustu, tym razem dałam szansę serum.

Znacie te kosmetyki? Lubicie je? Jestem bardzo ciekawa jak serum z Bielendy i seria John Frieda sprawdzi się u mnie!



CONVERSATION

12 komentarze:

  1. seria kawiorowa clareny jest moją ulubioną. a na kosmetyki do włosów z John Frieda od dawnan mam chęć, właśnie na tą serię

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wybrać się do superpharm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę serię John Frieda chociaż rozjasnienie włosów jest bardzo delikatne. Obecnie testuję odpowiedniki tego zestawu z ISANY. Serum z Bielendy to mój ogromny hit i zawsze do niego wracam, gdy moja skóra zaczyna się buntować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na Twoją opinię na temat naszego kremu i toniku z Caviar & Matrix Line :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tej serii Bielenda :) też muszę coś upolować

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromnie, ale konkretnie. :) Widzę, że zakupy się udały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też skusiłam się na serum z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też skusiłam się na serum z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń