Wella Professional Luxe Oil, czyli eliksir odbudowujący do włosów



Przetestowałam już wiele olejków do włosów z różnych półek cenowych. Jednym z moich ulubionych olejków jest właśnie eliksir odbudowujący z Wella Professional.  Czy znacie ten olejek? Chętnie przeczytam Wasze opinie i rekomendacje :)

Opakowanie:
Solidna, ciężka buteleczka szklana o pojemności aż 100 ml! Aplikator wygodny, nie przycina się. Według mnie jedyną wadą opakowania jest jego waga, dlatego do torby na siłownie wrzucam zawsze inny olejek. Ja kupiłam swój olejek u sprawdzonego sprzedawcy na allegro i za 100 ml zapłaciłam jedynie ok. 35 zł!



Zapach:
Mocny, owocowy i luksusowy zapach. Zapach przypadł mi do gustu, jednak pod koniec opakowania miałam go już trochę dosyć, Jest dość trwały, dlatego może męczyć.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Alcohol Denat, Parfum, Tocopheryl Acetate, Amyl Cinammal, Hexyl Cinammal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Argania Spinosa Kernel Oil, Geraniol, Aqua, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Camelia Oleifera Seed Oil, Limonene

Niestety skład nie zachwyca - na samym początku silikony i alkohol. W całej kompozycji tylko cztery olejki naturalne, pod koniec składu. Myślę, że codzienne używanie olejku może wysuszyć końcówki, dlatego należy z nim uważać.



Działanie:
Olejek Wella Luxe Oil cudownie wygładza włosy, a przy dłuższym stosowaniu faktycznie poprawia ich kondycję. Sprawia, że włosy stają się jednolite i błyszczące. Zauważyłam też, że zwiększa elastyczność włosów, dzięki czemu lepiej się układają. Nie tłuści i nie obciąża włosów. Eliksir odbudowujący z Wella Professional idealnie sprawdzi się u osób z cienkimi i rzadkimi włosami, które nie szukają dociążenia włosów :) Myślę, że niedługo wrócę do Wella Luxe Oil, ponieważ na moich włosach sprawdził się lepiej niż Mythic Oil i Kerastase Elixir.

A jakie są Wasze ulubione olejki do włosów?

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz