Tańszy odpowiednik Lusha? :)




Bardzo lubię mydełka i inne specyfiki z Lush'a, jednak jest to marka niedostępna w Polsce, ceny na polską kieszeń też nie są zbyt niskie. Dziś zamówiłam trzy mydełka do mycia twarzy ze stronki Mydlarnia Tuli. Czekam na dostawę i zastanawiam się, czy mogą stać się one tańszą wersją mydełek z Lusha:)


 Mydełko węglowe:) czyżby tańsza wersja Coal Face z Lusha :)??



Wybrałam mydełko z zieloną glinką dla skóry trądzikowej silnie oczyszczające :):



Mydełko peelingujące z owsianką:




Ponadto szeroki wybór innych mydełek: kokosowe, z jedwabiem, czekoladowo-miętowe, kawowe, miodowe :) PYCHA !!


Niedługo recenzja :) !!

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Ja zamówiłam parę mydeł z Lawendowej Farmy, dostałam już przesyłkę i aktualnie testuję :) czekam na opinię węglowego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie obejrzeć te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z lusha podobają się rzeczy, których w Polsce nikt nie robi - szampony w kostce, kostki do masażu (te widziałam, ale bardzo ubogi wybór) i inne fajne pierdółki.
    Mydeł raczej nie używam (oprócz najzwyklejszego do rąk) więc mi ich nie brakuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że na naszym rynku można kupić równie dobre (jak nie lepsze) mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę doczekać się recenzji - super, że są podobne produkty do Lush, który jest trudnodostępny i rzeczywiście dość drogi. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam.

    super blog! :)

    fajnie tu masz .. ;)

    jeżeli ciekawią cię perypetie młodego nastolatka, gorąco zapraszam do siebie.
    myślę, że jako argument posłużę się tym, że jestem chłopakiem.
    a takich na Bloggerze ze świeczką szukać ^^
    mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie.
    jeśli spodoba ci się u mnie, zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie NIE są to LUSHowe odpowiedniki :(

    OdpowiedzUsuń